13 Mart 2010 Cumartesi

Abajur,kutu ve mum

 Bu günde sizlerle deri çiçekli kutunun yanındaki diger objelerden bahsedecegim.Kutuyu öyle yalnız bırakmak olmazdı, bende yanına ilavelerde bulundum.Bunlardan  biri mumlar deri ile kapayıp,kurdele ile süsledim.
 Digeri ise abajur,telin kalıbını çıkardım ve tafta kumaştan abajurun şapkasını diktim.Ayagını ise deri aliminyum folyenin sarıldıgı kartonu kullandım.Düz durması için altına plastik kurdele makarasını monte ettim.Üzerini deri ile kapladım,başlıgıda monte ettikten sonra süs amaçlı abajurum tamamlanmış oldu.Artı masraf yapmadan üretmeyi seviyorum,evde olan malzemelerden birşey  yapabiliyorsam ne mutlu tabiki yeri geldimi masraftan kaçınmam.Ama önce elimdekilere bakarım,sizlerinde böyle düşündügünüzü tahmine diyorum.
Objeleri tamamladıktan sonra salonumun köşesinde yerlerini aldılar.Çokta güzel oldular(inanın kimse anlamıyor sahte abajur oldugunu:)).

1 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

ellerinize sağlık, güle güle kullanın, sevgiler:)