10 Mayıs 2010 Pazartesi

Yatak örtüsü tasarımlarım

Bu aralar blogumla fazla ilgilenemiyorum yıl sonu sergisi için iki yatak örtüsü hazırlıyorum ,bir haftam kaldı. İnşaallah bitince tekrar sizlerle beraber olacagım tabiki yaptıklarımı da sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.


Yatak örtülerinin birinin materyerleri çuval,yemeni ve jut ipi bakalım nasıl olacak.

Bu da diger yatak örtüsünün materyerleri suni deri,hakiki deri ve dantel sonucu hep beraber degerlendiririz bakalm begenecekmisiniz . Biraz beklemek zorundayız çünkü ancak sergi başlayınca paylaşabilirim proje çalışmaları oldugu için izn vermiyor hocamız,sergi resimleriyle,buluşmak  üzere şimdilik hoşçakalın

5 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

kolay gelsinnnnnnnnn
ve sergide başarılarrrrr dilerimmmmmmmm

merakla fotoları bekliyoruz..

makcig dedi ki...

Merhaba.Acilen etamin üzerine işlenmiş besmele ve lafzatullah desenlerine ihtiyacım var.Elinde varsa bana döner misin.?Sevgiler.

Bucanni dedi ki...

görünen o ki harika bişey olacak :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler celebi,bende öyle umuyorum bucanni sevgiler:)

Benhurum dedi ki...

Yenileme yarışmasında başarılar, emeğine sağlık;)