23 Eylül 2010 Perşembe

Orjinal Yatak Örtüsü


Merhabalar sizlere daha önce sipariş çalıştığım yatak örtüsünü paylaşıyorum.Geçen hafta arkadaşa gittigimde  aklımıza geldi fotoğraflrını çektim,o zamanlar böyle bir bloğum olacagını bilmiyordum:))













Bloğumu inceleyenler hatırlayabilirler tasarımı bana ait,hazır çiçek,boncuk ve tül kombinesinden oluşan farlı bir çalışma uyguladım.
















Hazır çiçekleri kumaş üzerine dizayn ettikten sonra,üzerini duvaklık tül ile kapladım ve çiçeklerin etrafını boncuklarla işledim.



















Bunlar da tuvalet masası ve komidin örtüleri............Bu yatak örtüsünden, birde  fujya rengi çalıştım,ayrıca  tül ve perdeside vardı.Çok güzel bir takım olmuştu fotografını çekme ihtimalim yok çünkü sipariş  Rize'dendi......

10 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlıkkkk süpermişşşşşşşşşşşşşş

yenigelinceyizi dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık yalnız bişey merak ediyorum tülü heryerine mi kapladınız yoksa hazır çiçeklerin boyutunda kaplayıp boncuklamı tutturdunuz???

gez gör arpacık dedi ki...

Harika görünüyor, ellerinize sağlık.

elif-kayra dedi ki...

çok güzel olmuşlar

Unknown dedi ki...

Nilgüncüm sagol cnm sevgiler....
Yenigelin teşekkür ederim,tülü çiçeklerin oldugu bölüme kople kaplıyorum sonra çiçeklerin etrafını işliyorum cnm....
lila handcraft teşekkürler.....
Elif-kayra sagol cnm sevgiler.....

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

merhaba canım. öncelikle bu güzel emeğinizi çok beğendim ellerinize sağlık.

şu yarışma ile ilgili ne yapabiliriz diye sormuşssunuz. bizlerin kınamadan başka yapacak birşeyimiz yok. benim haber verdiğim orada sponsor görünen iki büyük isim gerkli yerlere şikayetçi olacaklarını bildirler bana. ben onları anımsatacak hiç bir şey yayınlamadım istedikleride bu zaten sırf merak için bile olsa tıklanmak..
Net ortamında çok büyük bir organizaayon olan blog ödülleri (BÖ) bile gelenekselleşen yarişmasında hiç bir maddi ödül vermezken bunlar uçmşlar beni ilk şüphelendiren bu olmuştu.

neyse bu tarz konularda bilenlerin bilmeyenlere haber vermesi bir görevdir biz dürüstçe emek harcayanlar için.
sevgiler bu vesile ile sizi tanımış oldum:)) sevgiler izlemeye alıyorum.

Unknown dedi ki...

Teşekkürler örgü çantam,bende sizi tanıdığıma memnun oldum.Görüşmek umuduyla sevgiler:)))

Marifetliyizbizscrap dedi ki...

çok yaratıcı bir fikir paylaşımın için teşekkürler::)

Adsız dedi ki...

sizi zevkle ve imrenerek takip ediyorum. çiçekleri tüle kople kapladım demişsiniz. anlamadım. nasıl bir işlem acaba? cevap verirseniz sevinirim. sevgiler.

Unknown dedi ki...

Marifetliyizbiz:Ben teşekkür ederim,sevgiler..

Adsız:Teşekkür ederim,şöyle anlatmaya çalışayım.Çiçekleri kumaşa yerleştiriyorsunuz,sonra çiçeklerin üzerini kople tül ile kaplıyor ve çiçeklerin etrafını bonbuklarla sabitliyorsunuz.Umarım anlatabilmişimdir..:))