19 Ekim 2010 Salı

Hayal Gücünü Kullan Etkinlik 2 Projem!!!!

Evet arkadaşlar nihayet projemi yayınlıya bileceğim,şu an eşimin ofisine geldim ve buradan postumu hazırladım.Ben  elimdeki objelerle....gece lambası  tasarladım..
 Kapımın yapımında tül üzerine koli bantı yapıştırdım.
 Bu kapısı,kapı kulpunu fermar aparatından taptım:))
 Kapıya  tül ve ipi kullandım.Yolumuzu taşlarla kapladım.Aman dikkat ayağın takılmasın:))
 Penceremiz kutuyu kestimk kestiğim kısmı kıvırıp saksı yaptım ve çiçek ektim:))Tabiki tülsüz cam olmaz.....


Ev olupta zilsiz olmaz,Çelebicim zile bas yansın ışıklar:))
 
 Evin damını oluşturmada koli bantıı kullandım kürdanlarla destek yaptım.
Damımızı iplerle kapladım.


İçinede pil ve ışıklar yerleştirdim bu safhada eşim sağolsun bana yardım etti...
Güle güle kullan Nilgüncüm umarım beğenirsin.......
Yorum Gönder