14 Ocak 2011 Cuma

Kurdele Nakışına Hediye

Hayırlı Cumalar, Kurdele Nakışı blog sahibi cnm arkadaşım,çekilişte ona hediye çıkmadan önce,bana kaplamam için kutu vermişti.Ben daha kutuyu kaplamadan çekiliş hediyem ona çıktı. Ben de kutuyu yaptığım hediyeyle aynı desende  çalıştım.

Böylece kutu ilavesi ile güzel bir takım oluştu,kutu süpriz merakla bekliyor:))Bugün kurstan arkadaşlarla ,kurdele nakışına çaya gidiyoruz ve hediyesini de teslim edeceğim inşaallah.Güle güle iyi günlerde kullan cnm:))

7 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

bundan güzel hediyemi olur.Ellerine salğık canım

Nilgün Komar dedi ki...

ellerine sağlık canım...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok güzel yaa enfess

Beedeebabee dedi ki...

Such a beautiful set! ... Have a lovely weekend! :D Paulette

Mukaddes Sezer dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım çok güzel olmuşlar :)Hediyelerimi aldım ama hala bana çıktıklarına inanamıyorum 2011 yılına pek bi şanslı girdim sayende :)eski kutumda çok güzel bir kutu oldu sayende canım sağolasın ellerin dert görmesin .

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık yemeni açıklaması için blogumdan teşekkür ettim ama bir de burdan yazayım istedim çok zarifsin teşekkür ediyorum sevgiler

Maite - vitoma dedi ki...

¡Preciosa!