7 Ağustos 2010 Cumartesi

Amerikan Servisi (4)

 Bu aralar amerikan servisine taktım,hediye olarakta ideal, severek yapıyorum.Bu da onlardan biri,size bahsetmemiştim okulların kapandıgı gün küçük oglum bir kaza geçirdi.Evin önündeki parkın tellerine  tırmanmış ayagı kayınca tellere takılıp kolunun kasları parçalandı.Bayagı derin bir yarası vardı.Verilmiş sadakası varmış ki damarlarna v sinirlere birşey olmamış.O gündn beri hafta  da 2/3 gün pansumana gidiyoruz.ALLAHA şükürler olsun bugün açtılar kolunu,nihayet yara iyileşti.Konur hastahanesin de tedavisi yapılıyor,orada çalışan ameliyat hemşiresi(Meltem hemşire)işinin ehli,güler yüzlü bir kız kendisine gösterdigi ilgi,titiz çalışmasına ve hassasiyetine teşekkür ediyorum.Ben de kenisini çok sevdim ve hediye olarak bu takımı çalıştım,iyi günlerde kullansın inşaallah.......
Amerikan servisinin iki parçasını, krem rengi deri üzerine,deseni kahve rengi simli deri ile çalıştım..
Ranırı ise tam tersi kahve üzerine krem rengi deri kullandım........

Sırada başka bir takım daha var,yakında görüşmek üzere sevgiler......

4 yorum:

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Oglunuza çok geçmiş olsun...Amerikan servis de cok hoş..Ellerinize saglık.Sevgiler.Aida

Nedret dedi ki...

Geçmiş olsun. Allah beterinden korusun. Takım yine herzamanki gibi çok güzel. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

OO çok asil olmuş ellerine sağlık .

Nilgün Komar dedi ki...

şekerimmm ne güzel olmuşlarr... ellerine sağlık.. oğluşunada şifalar dilerim..