16 Ağustos 2010 Pazartesi

Yenilenen Mutfak Tülüm

 Mufak tülümün kenarı kazaya ugramış,yırtılmışıtı.Bana da bahane gerek, degişkligi seviyorum ne yapayım.Ne zamandır elim degip yapamamıştım.Seneler önce kilo ile almış oldugum tüllerim de var,malzeme hazır koyulduk işe!!!!!Tabiki dümdüz tül dikmek olmaz farklı bir şey yapmalı dedim.Ve!! bu ara biliyorsunuz ne yapsam deriden yapıyorum.Mufak tülüm de bundan nasibini almalı degil mi?
Katlamalı tülün ucunu suni deriden yaptım,üzerine  de hakiki deriden LALELER!!!çalıştım.Desen ve tasarım bana ait.Kullanış açısından nasıl diye bir soru aklınıza gelebilir..Malum mutfak ,yag ve yemek buharı problemi var.Leke olurmu bilmiyorum  net bir bilgim yok,kullandıkça görecegim.Daha sonra bu konu da size bilgi veririm.Yıkama konusunda problem yok çünkü ucunu  cırtlı yaptınızmı oldu,deriyi çıkart güzelce sil,tülü yıka tamam!!!

16 yorum:

uğurböceği dedi ki...

ay çok şık olmuş.çok beğendim.güle güle kullan

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok güzel olmuş,zaten sizin şu deri oyma işinize bayılıyorum, ne kadar muntazam ve güzel işler çıkarıyorsunuz ortaya

Naile dedi ki...

çok güzel olmuş havva abla. güle güle kullanın, çok beğendim..

Unknown dedi ki...

Ugurböcegi,sagol cnm bende pek begendim:))
Yetenek sizin,Teşekkürler deri işini sevdim,bakalım daha neler olur,Bu arada kendinize haksızlık etmeyin,yeterki isteyin....(yetenek sizin)
Nailecim sagol cnm,bu arada senin bloguna bir türlü izleyici olarak giremiyorum.Bir bilginmi varmı?Yardımcı olursan sevinirim.Sevgiler...
Tiryaki hobi,evet cırt böyle yerler de çok işe yarıyor,sevgiler cnm.Güzel bir hafta diliyorum hepinize....

hulela dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık güle güle kullan

evatolyesi dedi ki...

Çok şık görünüyor ellerinize sağlık.
Sevgiler:)

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Ellerine sağlık süper olmuş arkadaşım. Sevgiler...

Nilgün Komar dedi ki...

şekerimmmm harikasın sen.. süper bir perde olmuş bu.. hemde kullanışlı olması bir artı daha aldı.. süpersin.. esra ya selamm.. öptüm ikinizideee...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık çok şık olmuş vallahi..

hobivakti dedi ki...

Buradan bakınca çok güzel görünüyor :)

Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Hulela,evatölyesi,Sibel'in hobi dünyası,ceylan vehob vakti bu güzel yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkürler.Hepinize kucak dolusu sevgi ve selamlar...
Nilgüncüm sagol cnm,Esra ve benden de sevgiler........

GÖNÜL dedi ki...

çok şık bir perde olmuş motifler de çok zarif ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Tiryakicim verdigin bilgi için teşekkür ederim cnm....
Gönülcüm sagol sevgiler....

Benhurum dedi ki...

Öncelikle güzel yoruun için teşekkür ederim tatlım;)

Çalışman oldukça başarılı ve uçlarının çıkarılabilir olması sebebiyle de bi o kadar kullanışlı, ellerine sağlık.

Hayırlı Cuma'lar ve iyi haftasonları...

emel dedi ki...

tül çok şık olmuş gerçekten, güle güle kullanın inşallah..

Unknown dedi ki...

Benhurum,bende teşekkür ederim cnm Sevgiler.:))
Emelcim sagol cnm,sevgiliyle kalın:))