16 Ağustos 2010 Pazartesi

Yenilenen Mutfak Tülüm

 Mufak tülümün kenarı kazaya ugramış,yırtılmışıtı.Bana da bahane gerek, degişkligi seviyorum ne yapayım.Ne zamandır elim degip yapamamıştım.Seneler önce kilo ile almış oldugum tüllerim de var,malzeme hazır koyulduk işe!!!!!Tabiki dümdüz tül dikmek olmaz farklı bir şey yapmalı dedim.Ve!! bu ara biliyorsunuz ne yapsam deriden yapıyorum.Mufak tülüm de bundan nasibini almalı degil mi?
Katlamalı tülün ucunu suni deriden yaptım,üzerine  de hakiki deriden LALELER!!!çalıştım.Desen ve tasarım bana ait.Kullanış açısından nasıl diye bir soru aklınıza gelebilir..Malum mutfak ,yag ve yemek buharı problemi var.Leke olurmu bilmiyorum  net bir bilgim yok,kullandıkça görecegim.Daha sonra bu konu da size bilgi veririm.Yıkama konusunda problem yok çünkü ucunu  cırtlı yaptınızmı oldu,deriyi çıkart güzelce sil,tülü yıka tamam!!!
Yorum Gönder