19 Haziran 2010 Cumartesi

Amerikan Servis Takımı

Geçenlerde arkadaşımın torununun mevlütüne gittim. Ne hediye götüreyim diye düşünürken,genelde hep bebek kıyafetleri götürülür.Bende degişik birşey götüreyim dedim.  Amerikan servisi yapmak geldi aklıma ve giriştim işe.....Servis takımı için,kahve ve krem rengi suni deri kullandım.
 İlk olarak annenin ki ile başladım ve bundan sonra çamaşır yıkama işi artacagı için,bu deseni uyguladım......

Babalar için fazla birşey degişmedigi sürece,kahve içmeye devam.......
Buda ailenin yeni ferdine......Umarım begenmişlerdir iyi günlerde kullansınlar..

8 yorum:

programmed to forget dedi ki...

Ellerinize sağlık.Beğenmez olurlar mı hiç? Emek vermişsiniz,çok da güzel görünüyorlar.

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlıkkkk

Kalbişeker dedi ki...

Çok ttalı bi hediye fikri..Ellerinize sağlık..

Mukaddes Sezer dedi ki...

Ne iyi düşünmüşsün :) ellerine sağlık arkadaşım çok şeker olmuşlar.

Unknown dedi ki...

Sagolun arkadaşlar,bir kaç arkadaşın torununa da yapacagım bu fikir benimde hoşuma gitti dogrusu....

mandalincikmazi dedi ki...

Ben ce çok güzel değişik bir hediye olmuş güle güle kullansın hanım kız iyi günlerde sağlıkla kullandıkcada seni hatırlar anar en güzel hediye el emeği göz nuru özel hediyelerdir ellerine sağlık canım çok zarif olmuş.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Sagolun Yıldız hanım,bende öyle umut ederek yaptım..... Sevgiler:))

Lú Assunção dedi ki...

Belíssimo Blog...Parabéns!!!