30 Haziran 2010 Çarşamba

Deriden Salon Takımı





 
 Eveeeet!!! yazmıştm ya bu ara komşumun kızna yaptıklarımı paylaşacagım sizlerle.Bugünkü  yayınlıyacagım çalışma, hediye olarak yaptıgım salon takımı.
Krem rengi suni deri üzerine gerçek deri ve titanyum çalışmam.
Mor çiçegi gerçek derinin arkası (güderi )tarafından çalıştım.Çiçegin ortasına ve yapraklara tıtanyum kullandım.
Boyutlu boncuk boya ile deseni tamamladım.Deseni ve renkleri mobilyanın renk ve modeline uydurmak için bayagı ugraştım.
Tabikii!!!!!! ugraştıgıma degdi.Mobilya ve objelerini tamamlayan bir takım oluşturdum. Huzur dolu,saglıklı günlerde kullasın !!!!





4 yorum:

Maite - vitoma dedi ki...

Una maravilla.
Bss

Mukaddes Sezer dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım :) yine çok güzel her zamanki gibi .

bir güzel çift dedi ki...

ayyy ne cici şeyler var bu sayfada.maşallah...

Unknown dedi ki...

Maite - vitoma =Teşekkürler!!
Tiryaki,Kurdele nakışı ve Bir güzel çift hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim,bu güzel yorumlarınız için.....Sevgiler:))