1 Haziran 2010 Salı

Sergi ve Çuvaldan Yatak Örtüsü


Osmangazi belediyesi halk merkezi kursları yl sonu sergisi açıldı.Nihayet bende yaptıklarımı sizlerle paylaşabiliyorum.
Bu çuval ve yemeniden yaptıgım yatak örtüsü,detaylarını daha sonra sizlere anlatacagım.

Abajur,çerçeve,kutu,sandık ve panodan oluşuşan bir takım çalıştım.


(Bu arada israilin yaptkları katliama diyecek söz bulamıyorum, kınamak yeterlimi hayır degil,ama yapacak fazla bir şeyimiz yok dua ve mallarını protesto en azından bunları yapalım,ALLAH KAHHAR ismi ile kahretsin en kısa zamanda inşaallah)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

arkadaşım süper olmuş yatak örtüsü .Ellerine sağlık.İsrail hakkındaki düşüncelerine katılıyorum .Yapabileceğimiz en güzel şey boykot bir günlük ve olay unutulana kadar değil ekonomileri çökene kadar

Unknown dedi ki...

selam arkadaşım hatim için 29. cüzü aldığını yazmışsın bende hemen işaretledim Allah razı olsun
sevabı kat kat verilsin inşaallah sevgiler
bu yatak örtüsüne bayıldım ellerinize sağlık maşaallah dedim hemen ve acaba sipariş yapmış olsanız ne kadara çıkar merak ettim

yenigelinceyizi dedi ki...

gittim gezdim gördüm ve çok beğendim ellerinize sağlık hatta orda duran bi kıza sordum bu yatak örtüsünü yapan hanım burda mı diye belki plan değişmiştir ordasınız diye bir gün tanışırız inşallah iyi akşamlar

Unknown dedi ki...

Sagol karanfil nakış,evet tamamen y
ok olsunlar inşaallah.

Papatya 86 düşüncelerin için sagol.

Yenigelinçeyizi,çok teşekkür ederim,begendigine sevindim yakından görmek daha farkl oluyor degilmi,güzel bir sergi oldu.Herkesin ellerine saglık inşaalah tanşma fırsat buluruz cnm,ben bu sene her an çıkamıyorum yaşlı ve hasta kayınvaldem var,ancak kızımla dönüşümlü dışarı çıkıyoruz.Allaha emanet olun sevgiler.

Unknown dedi ki...

cnm yatak örtüsünün fiyatı ise şöyle:
Yatak örtüsü ve yastıklar=650
abajur,sandık ve pano dahil=850