26 Haziran 2010 Cumartesi

Kelebekli Amerikan Servisi


Yeni evlenen komşumun kızımıza dogum günü hediyem.
Suni deri üzerine kelebekler monte ettim.Boyutlu boncuk boyayla deseni tamamladım.
Çift taraflı kullanım için,arkasını da desenli stor perde kumaşı ile kapladım.
İsimlerinin baş harflerini  de (Y=S) desene ilave ettim. İyi günlerde kullansınlar,ALLAH hayırlı uzun ömürler versin!!!
Dün yeni gelin kızımıza oturmaya gittik.Hediyemi verdikten sonra hemen fotograf makinesini elime aldım.
Ve!!!! bu güzel fotografları çektim.!

12 yorum:

Nedret dedi ki...

Takıma da çok yakışmış. Eline sağlık. Sevgiler.

tia Ném dedi ki...

Belíssimo Jogo Americano! Eu adoro!!
Ainda mais de borboletas, lindas!

Beijos: Tia Ném.

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım çooook şık olmuş kızın da güzel günlerde mutlulukla kullansın inşaallah
ben kahvaltı takımına bayıldım yalnız çok güzelmiş sağlıkla kullansınlar mutluluklar dilerim
süper bir hediye olmuş anne elinden:))

AŞKIM & AŞKIM dedi ki...

süper lmuş canımcım ellerine emeğine sağlık :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler nedret
hanım,sevgiler:))
Teşekkürler Tia Nem!
Aynur hanım sagol cnm,Kızımız dedigim (komşumun kızı)tabiki benimde kızım kızım sayılır!!:)))
Aşkım sagol cnm sevgiler:))

tatlıhayat dedi ki...

Merhaba,yine çok hoş olmuş ellerinize sağlık.Sevgiyle...

Unknown dedi ki...

Tatlı hayat:Teşekkürler yorumunuz için selamlar:))

Hobibox:Yalnız bırakmayı düşünmedik,SEVGİLER!!

ikimiz dedi ki...

ellerine sağlık çok hoşlar ben senin tabak takımına bayıldım harikalar nerden aldın :D tatlım blogun çok hoşuma gitti izleyicin olmak isterim seni beklerim sevgiler
http://ikimiz-2.blogspot.com/
http://modadunya.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

İkimiz,bu güzeldüşüncelerin için çok sagol cnm.Kahvaltı takımı Bursa korupark Bernardo magazasındanmış,diyorum çünkü (bu yayınladıklarım komşumun yeni evlenen kızının)evinden görüntüler.Selam ve sevgiler.....

ikimiz dedi ki...

bir gün yolum bursaya düşerse ilk uğrıyacağım yerlerden birisi olacak teşekkür ederim canım sevgiler
http://ikimiz-2.blogspot.com/
http://modadunya.blogspot.com/

Farklı Müşavir dedi ki...

merhaba, size birkaç sorum olacak ama öncelikle söylemeliyim ki bu servise bayıldım diğer işleriniz de çok hoşuma gitti hiç deri yatak örtüsü görmemiştim çok orjinal

bu derileri birbirine nasıl tutturuyorsunuz
derileri ne ile boyuyorsunuz
birde boyutlu boya nerden temin edilir

bu arada yaptıklarınızı satıyormusunuz?

Adsız dedi ki...

arkadaşım kelebekli servis takımın çok güzel kursta görmedik kurs arkadaşın Fahire ARAT iyi tatiller dilerim