17 Haziran 2010 Perşembe

Deri ve Dantelden Yatak Örtüsü

Bu yatak örtüm suni deri,hakiki deri ve fransız dantel kombinasyonudur. 
İlk olarak dantelin uç kısmındaki çiçeklerin arasını oydum.
Danteli yatak örtüsünün köşesine çapraz olarak yerleştirdim.Boncuklarla deri üzerine monte ettim.
Örtünün boş kalan kısmına da dantelin motiflerinden serpiştirdim.Bazı yerlerinden yapıştırdım,çiçeklerin saplarını boncukla işledim.
Dantelin kenarlarını ve örtüsün ek yerlerini kapatmak için  su taşı ile çevirdim.Su taşının üzerini boncuklarla işleyerek deriye tutturdum.
Hakiki deriden güller  ve yapraklar yaptım.Demet haline getirdim.
Gül demetini ,dantelle beraber örtünün köşesine monte ettim. 
Abajur,sandık ve  farklı  şekillerde çalıştıgım üç yastıkla takımı tamamladım.
Veeeee bu yatak örtüsünü küçük kızıma yaptım, saglıklı ve hayırlı günlerde kullansın inşaallah:))

6 yorum:

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Sizin de kandiliniz kutlu olsun.Emek,sabır isteyen çalışmalar.Başarılar dilerim.Sevgiler.Aida

yenigelinceyizi dedi ki...

ben canlı canlıda gördüm be bayıldım yalnız bir gün bana o deri yapımını aşamalı olarak gösterirsen yada videoya çekip yayınlarsan çok sevinirim

Özbek Çeyiz Tasarım dedi ki...

çok zarif bir çalışma olmuş ellerine sağlık sevgiler....

tatlıhayat dedi ki...

Merhaba,ellerinize sağlık şahane olmuş deri yatak örtüsü hiç düşünmemiştim ama nefis görünüyor.Sevgiyle...

Unknown dedi ki...

Hepinize ayrı ayr, çok teşekkür ederim arkadaşlar,bu güzel ve degerli yorumlarınız için.Saglıkla ve sevgiyle kalın.....

tia Ném dedi ki...

Adorei encontrar vc no meu blog.
Gosto de conhecer pessoas, amizades novas. Este abajour está maravilhoso!!!!!

Venha + vezes, ok??

Bjs: Tia Ném